نمایه نویسندگان

آ

  • آزرمی بستان آباد، کریمه کاربرد روش تدریس مبتنی بر رویکرد سازنده‌گرایی در مدارس دوره دوم متوسطه [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 1-12]
  • آهنگری، سعیده بررسی تأثیر متقابل مؤلفه‌‌های خود و جامعه در شکل‌گیری هویت جامع معلّم زبان در ایران: یک مطالعه داده‎ بنیاد [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 17-32]

ا

  • ابوالحسنی، زهرا طراحی الگوی اجرای برنامه درسی کار و فناوری مبتنی بر تفکر طراحی در دوره اول متوسطه [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 33-52]
  • احمدی، پروین تاثیر آموزش ترکیبی بر مولفه های تفکر انتقادی دانش‌آموزان دختر پایه ی ششم ابتدایی [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 115-129]
  • احمدی، غلامعلی بررسی ادراک معلمان و دانش ‏آموزان از ارزشیابی برنامه‏ درسی زبان‏ آموزی دوره ابتدایی [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 51-64]
  • احمدی‌پور، روناک طراحی الگوی ارتقای سواد فرهنگی در آموزش و پرورش ایران [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 65-82]
  • اعلم الهدی، مهسا مدل خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان: نقش فراشناخت و فراهیجان با میانجیگری یادگیری خودراهبر [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 144-156]

ب

  • بابایی، مظهر تحلیل تجارب زیسته‌ی معلمان نهضت سوادآموزی در استان کردستان از چالش‌های این دوره و ارائۀ راه‌کارها (مطالعه‌ای پدیدارشناسانه) [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 35-50]
  • باغبانیان، سیده زهرا درآمدی بر چیستی، انگاشته‌های سواد انتقادی از منظر فریره، دلالت‌ها، نقد‌ها و ارتباط آن با رشته مطالعات برنامه درسی [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 13-34]
  • بناهان قمی، مریم تاثیر آموزش ترکیبی بر مولفه های تفکر انتقادی دانش‌آموزان دختر پایه ی ششم ابتدایی [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 115-129]
  • بهلولی فسخودی، محسن ارزیابی الگوی تدریس عقلانی شفلر از منظر دانش ضمنی و پیشنهاد الگویی جایگزین با عنوان تدریس ضمنی [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 163-176]
  • بیرانوند، زینب واکاوی جایگاه مفهوم هوش جنسی در فضای مجازی مبتنی بر اهداف برنامه درسی فلسفه برای کودکان [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 130-143]

پ

  • پاک نهاد، محمد مطالعه کارگاه‌های آموزشی مدرسان مرجع دانشگاه فرهنگیان مبتنی بر روش پدیدارشناسی از دیدگاه آنان [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 117-134]

ج

  • جهانشاهی امجزی، محمد تاثیر یادگیری مبتنی بر مغز بر پیشرفت تحصیلی و ماندگاری مطالب درس زیست‏شناسی [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 1-16]
  • جوادی پور، محمد طراحی الگوی اجرای برنامه درسی کار و فناوری مبتنی بر تفکر طراحی در دوره اول متوسطه [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 33-52]
  • جوادی پور، محمد کاربرد روش تدریس مبتنی بر رویکرد سازنده‌گرایی در مدارس دوره دوم متوسطه [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 1-12]

ح

  • حبیب نژاد تپه باشی، مهتاب چالش‌های اجرای یادگیری مشارکتی برخط در مرکز آموزش مدیریت دولتی در سال 1400 [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 83-102]
  • حجتی فر، زهرا بررسی الگوی ساختاری اهداف والدینی، مقایسه اجتماعی و اشتیاق تحصیلی با نقش میانجی روابط والد و فرزند در دانش آموزان [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 181-196]
  • حسن مرادی، نرگس چالش‌های اجرای یادگیری مشارکتی برخط در مرکز آموزش مدیریت دولتی در سال 1400 [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 83-102]
  • حسنی، حسین مطالعه کارگاه‌های آموزشی مدرسان مرجع دانشگاه فرهنگیان مبتنی بر روش پدیدارشناسی از دیدگاه آنان [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 117-134]

د

  • دارایی، محمد اصول و اهداف تربیت عرفانی دوره جوانی، مبتنی بر مبانی انسان‏شناختی علامه حسن‌زاده‌آملی [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 101-115]
  • دهقانی، مرضیه طراحی الگوی اجرای برنامه درسی کار و فناوری مبتنی بر تفکر طراحی در دوره اول متوسطه [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 33-52]
  • دهقانی، مرضیه تحلیل ادراک دانشجویان از مفهوم یادگیری زائد و پیامدهای آن در رشته علوم ترییتی [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 53-70]
  • دهقانی، مرضیه شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های تدریس اثربخش در آموزش مجازی اضطراری از نگاه معلمان دوره ابتدایی در دوره پاندمی کووید-19 [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 157-180]

ر

  • رحیمی، زهرا تدریس فعال در آموزش الکترونیکی از منظر معلمان دوره ابتدایی: روش‌ها، پیامدها و چالش‌ها [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 87-100]

ز

  • زارع، اسرا تحلیل تجارب زیسته‌ی معلمان نهضت سوادآموزی در استان کردستان از چالش‌های این دوره و ارائۀ راه‌کارها (مطالعه‌ای پدیدارشناسانه) [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 35-50]
  • زینالی، علی مدل خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان: نقش فراشناخت و فراهیجان با میانجیگری یادگیری خودراهبر [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 144-156]

س

  • سیفوری، زهره بررسی تأثیر متقابل مؤلفه‌‌های خود و جامعه در شکل‌گیری هویت جامع معلّم زبان در ایران: یک مطالعه داده‎ بنیاد [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 17-32]

ص

  • صالحی، کیوان طراحی الگوی اجرای برنامه درسی کار و فناوری مبتنی بر تفکر طراحی در دوره اول متوسطه [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 33-52]
  • صالحی، کیوان تحلیل ادراک دانشجویان از مفهوم یادگیری زائد و پیامدهای آن در رشته علوم ترییتی [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 53-70]

ض

  • ضرغامی، سعید واکاوی جایگاه مفهوم هوش جنسی در فضای مجازی مبتنی بر اهداف برنامه درسی فلسفه برای کودکان [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 130-143]

ط

  • طسوجی آذری، مینا بررسی تأثیر متقابل مؤلفه‌‌های خود و جامعه در شکل‌گیری هویت جامع معلّم زبان در ایران: یک مطالعه داده‎ بنیاد [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 17-32]
  • طوطیان، صدیقه طراحی الگوی ارتقای سواد فرهنگی در آموزش و پرورش ایران [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 65-82]

ظ

  • ظهورپرونده، وجیهه رابطه جو روانی - اجتماعی کلاس درس با اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان: نقش میانجی استرس ادراک شده [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 103-114]

ع

  • عباسی، الهام تجربه زیسته مربیان پیش دبستان از نقش خود در فرایند بازی: یک پژوهش پدیدارشناسانه [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 149-162]
  • عبدالملکی، صابر تجربه زیسته مربیان پیش دبستان از نقش خود در فرایند بازی: یک پژوهش پدیدارشناسانه [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 149-162]
  • عربی، احمد بررسی ادراک معلمان و دانش ‏آموزان از ارزشیابی برنامه‏ درسی زبان‏ آموزی دوره ابتدایی [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 51-64]
  • عزیزی، مرضیه تأثیر آموزش مبتنی بر اینفوگرافیک بر میزان خلاقیت دانش‌آموزان [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 135-147]
  • عزیزیان، کوثر تحلیل تجارب زیسته‌ی معلمان نهضت سوادآموزی در استان کردستان از چالش‌های این دوره و ارائۀ راه‌کارها (مطالعه‌ای پدیدارشناسانه) [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 35-50]
  • عسگری مجره، معصومه تاثیر آموزش ترکیبی بر مولفه های تفکر انتقادی دانش‌آموزان دختر پایه ی ششم ابتدایی [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 115-129]
  • علی اکبر سلطانی، شهرزاد بررسی و مطالعه اثرات آزمون سراسری بر برنامه درسی از نظر معلمان دورة دوم متوسطه [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 71-85]
  • علی عسگری، مجید درآمدی بر چیستی، انگاشته‌های سواد انتقادی از منظر فریره، دلالت‌ها، نقد‌ها و ارتباط آن با رشته مطالعات برنامه درسی [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 13-34]

ف

  • فاضلی، زینب تدریس فعال در آموزش الکترونیکی از منظر معلمان دوره ابتدایی: روش‌ها، پیامدها و چالش‌ها [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 87-100]
  • فاطمی، عادل بررسی و مطالعه اثرات آزمون سراسری بر برنامه درسی از نظر معلمان دورة دوم متوسطه [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 71-85]
  • فتاحی، محمد تحلیل ادراک دانشجویان از مفهوم یادگیری زائد و پیامدهای آن در رشته علوم ترییتی [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 53-70]
  • فتحی، محمدرضا تاثیر یادگیری مبتنی بر مغز بر پیشرفت تحصیلی و ماندگاری مطالب درس زیست‏شناسی [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 1-16]
  • فرمهینی فراهانی، محسن اصول و اهداف تربیت عرفانی دوره جوانی، مبتنی بر مبانی انسان‏شناختی علامه حسن‌زاده‌آملی [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 101-115]
  • فرمهینی فراهانی، محسن واکاوی جایگاه مفهوم هوش جنسی در فضای مجازی مبتنی بر اهداف برنامه درسی فلسفه برای کودکان [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 130-143]

ق

  • قائدی، یحیی واکاوی جایگاه مفهوم هوش جنسی در فضای مجازی مبتنی بر اهداف برنامه درسی فلسفه برای کودکان [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 130-143]
  • قادری، مصطفی درآمدی بر چیستی، انگاشته‌های سواد انتقادی از منظر فریره، دلالت‌ها، نقد‌ها و ارتباط آن با رشته مطالعات برنامه درسی [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 13-34]
  • قوی، نیره بررسی دیدگاه دانشجویان و اساتید دروس معارف اسلامی دانشگاه‌ها نسبت به وضعیت آموزشی در دوران کرونا [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 177-187]

ک

  • کاووسی، اسماعیل طراحی الگوی ارتقای سواد فرهنگی در آموزش و پرورش ایران [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 65-82]
  • کرامتی، محمدرضا چالش‌های اجرای یادگیری مشارکتی برخط در مرکز آموزش مدیریت دولتی در سال 1400 [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 83-102]
  • کرامتی نوجه ده سادات، مرضیه تاثیر یادگیری مبتنی بر مغز بر پیشرفت تحصیلی و ماندگاری مطالب درس زیست‏شناسی [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 1-16]

گ

  • گرکانی، نرگس شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های تدریس اثربخش در آموزش مجازی اضطراری از نگاه معلمان دوره ابتدایی در دوره پاندمی کووید-19 [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 157-180]
  • گلزاری، زینب تأثیر آموزش مبتنی بر اینفوگرافیک بر میزان خلاقیت دانش‌آموزان [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 135-147]

م

  • محرمی، راحله بررسی دیدگاه دانشجویان و اساتید دروس معارف اسلامی دانشگاه‌ها نسبت به وضعیت آموزشی در دوران کرونا [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 177-187]
  • محمدحسنی، نسرین طراحی الگوی اجرای برنامه درسی کار و فناوری مبتنی بر تفکر طراحی در دوره اول متوسطه [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 33-52]
  • معظمی، مجتبی طراحی الگوی ارتقای سواد فرهنگی در آموزش و پرورش ایران [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 65-82]
  • مقامی، حمید رضا تجربه زیسته مربیان پیش دبستان از نقش خود در فرایند بازی: یک پژوهش پدیدارشناسانه [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 149-162]
  • موسوی، رقیه اصول و اهداف تربیت عرفانی دوره جوانی، مبتنی بر مبانی انسان‏شناختی علامه حسن‌زاده‌آملی [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 101-115]
  • موسیوند، محبوبه بررسی الگوی ساختاری اهداف والدینی، مقایسه اجتماعی و اشتیاق تحصیلی با نقش میانجی روابط والد و فرزند در دانش آموزان [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 181-196]
  • مومنی، بتول رابطه جو روانی - اجتماعی کلاس درس با اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان: نقش میانجی استرس ادراک شده [دوره 18، شماره 2، 1400، صفحه 103-114]

ن

  • نجفی، علی مطالعه کارگاه‌های آموزشی مدرسان مرجع دانشگاه فرهنگیان مبتنی بر روش پدیدارشناسی از دیدگاه آنان [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 117-134]

و

  • واحدی، مهدی تدریس فعال در آموزش الکترونیکی از منظر معلمان دوره ابتدایی: روش‌ها، پیامدها و چالش‌ها [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 87-100]

ی

  • یادگارزاده، غلامرضا بررسی و مطالعه اثرات آزمون سراسری بر برنامه درسی از نظر معلمان دورة دوم متوسطه [دوره 18، شماره 1، 1400، صفحه 71-85]